lunes, 18 de noviembre de 2019

SEMANA DA MÚSICA 2019 - Día 1

     O 22 de novembro é Santa Icía, o día da patroa da Música. 



    Como cada ano teremos no colexio un concerto que nos achegue algún instrumento e teremos o concurso da Semana da Música consistente en 4 retos sobre o instrumento en cuestión.



     Cada día da semana, na porta da biblioteca encontrarás un acertixo ou unha proba... Os alumnos e alumnas que respondan o maior número de respostas correctas terán un agasallo!


    Comezamos cunhas pequenas  adiviñas:


Son unha caixa adornada
con dous paus para sonar,
na banda ou no colexio,
pódesme atopar.


Zumba que te zumba,
óese o meu son,
nas noites de Nadal
ata que aparece o sol.


Dúas caras redondas,
que grandísimas son!
Cun golpe tras outro,
produzo o meu son.


Teño unha gran boca
pero só teño un dente
e aínda estando no alto,
óeme toda a xente.


Instrumento musical,
de forma redondiña,
eu son esencial
si cantas unha panxoliña.


No hay comentarios:

Publicar un comentario